Vete estudiando poco a poco lo que vamos dando en clase. Aquí tienes los guiones para realizar un buen estudio.
Recuerda que puedes utilizar las actividades de repaso que aparecen en cada blog para comprobar si has comprendido bien lo que estás estudiando.
Preguntas repaso T.3. Naturais
1. As etapas da vida. Cales
son, que idade abarcan, que características ten cada etapa. pax 44,45
2. Que son os hábitos
saudables? Recadro pax 47
3. Cales son os hábitos
saudables máis importantes? Saber explicalos. pax 46,47
4. Que é a enfermidade?
Enfermidades máis comúns cos seus síntomas. pax 47
5. Que son os nutrientes?
pax 48
6. Que nutrientes conteñen
os alimentos e que nos aportan? pax 48,49
7. Saber, dos alimentos que
aparecen no tema, que nutrientes
aportan? pax 48,49,50
8. Que é a dieta? pax 50
9. Que debe incluír unha
dieta saudable? Recadro pax 51
10. Que é a pirámide de
alimentos? Que alimentos están colocados en cada parte e por que? pax 50
11. Cales son algúns
consellos para unha boa alimentación? pax 51
12. Actividades de repaso
blog de naturais
Preguntas repaso T.3. Sociais
1. Que é unha paisaxe? Como
poden ser as paisaxes? Recadro pax 47
2. Que é unha paisaxe
natural ? Que é unha paisaxe humanizada e tipos? pax 46
3. Cales son os elementos do
relevo das paisaxes de costa? Saber definilos e recoñecelos nunha imaxe pax 48.
4. Cales son os elementos do
relevo dunha paisaxe de interior?Saber definilo e recoñecelos pax 49
5. Que son as barreiras
naturais? recadro pax 51 con exemplos pax 50
6. Como é o relevo español?
Territorio que o forma e os seus límites. pax 50.
7. Mapa do relevo
Español. Recoñecer Ríos, mares, océanos,
illas, macizos, serras, sistemas e cordilleiras máis importantes de España pax
50.
8. Quen pode producir os
cambios nunha paisaxe? pax 54
9. Que dana o medio natural?
pax 54
10. Que podemos facer nos
para non contaminar?
11. Que son os parques
nacionais? recadro pax 56.
12. Para que se crearon os
parques nacionais? pax 56
13. Que tipos de parques
nacionais hai en España? pax 56
14. Mapa dos parques
nacionais en España pax 57.
15. Actividades repaso blog
de sociais
GUION T.4 Matemáticas
1.
Estudiar las
tablas de multiplicar pag 26
2.
Términos de la
división. pag 52.
3.
Saber si una división
es entera o exacta pag 54,56
4.
Calcular un
término que falte en una división conocidos los otros términos. Por ejemplo calcular el
dividendo conociendo el divisor, cociente y resto pag 54,56,59.
5.
La prueba de la
división. ver los apuntes copiados en la libreta. Apuntes pag 8
6.
Cálculo mental
sumar y restar centenas a un número de tres cifras pag 53,57
7.
Saber que es y calcular el doble, triple, mitad, tercio y
cuarto pag 28,55, ver apuntes pag 4
8.
Calcular a mitad,
el tercio o un cuarto de un número pag 75. Apuntes pag 3
9.
Resolver
problemas variados.
10. Repasar los ejercicios hechos en clase.
11. Actividades repaso de la división. Entregar antes del
examen.
Preguntas repaso
Relixión T.4
1.
Vocabulario:Entusiasmo, Ilusión, Parábola, Xornaleiro pax
43,45
2.
Para qué contaba Xesús parábolas? pax 44
3.
A parábola do tesouro escondido pax 44
4.
Cal é a mensaxe de Xesús? pax 46
5.
Que é o reino de Deus? pax 46
6.
Onde atopamos o reino de Deus? pax 46
7.
Cal é a tarefa dos cristiáns? pax 46
8.
Actividades pax 47 e 48
9.
Cales son os descendentes de Abraham? pax 52
10. Como foron aparecendo as
distintas relixións? pax 52
11. Cales son os libros
sagrados de cada relixión? pax 53
12. Que diferenza hai entre a
Biblia Xudía ou Tanaj e a Biblia cristiá?pax 53
13. Que contén o Alcorán para
os musulmáns? pax 53
14. Actividades de repaso da
fotocopia. Estudalo
GUIÓN T.5 e T.6 Galego
1. Vocabulario T.5 e T.6 pax
87,88,104
2. Que son as palabras
antónimas? Saber substituír unha palabra pola súa antónima. pax 95
3. Que son os adxectivos?
Recoñecelos nun texto, saber a que substantivo se refiren e indicar o seu
xénero e número. pax 96,97
4. Norma ortográfica das
palabras con r e rr, pax 98
5. Que debemos explicar para
describir unha persoa e saber facer a súa descrición. pax 94.
6. Como se describe un
obxecto e saber describilo pax 110.
7. Quen forma un campo
semántico? Saber diferenciar as palabras que forman parte dun campo semántico
pax 111
8. Que son os determinantes
demostrativos? Recoñecelos, que distancia indican e saber as súas formas, o seu
xénero e número. pax 112, 113.
9. Norma ortográfica das
palabras con g, gu e gü. pax 114,115.
10. Ditado coas normas
estudadas ata agora.
11. Repasar os exercicios
feitos na clase.
GUION T.5 e T.6
Lengua
1.
Vocabulario T.5 e
T.6 pág 87,88,105.
2.
¿Qué son palabras
antónimas? Saber sustituir una por su antónima pág 91.
3.
¿Qué son los
adjetivos? Reconocerlos en un texto, saber a que sustantivo se refieren e
indicar su género y número. pág 92,93.
4.
Norma ortográfica
de las palabras con r y rr. pág 94,95
5.
Saber describir
personas pág 96,97.
6.
Saber como
podemos empezar y terminar un cuento. Elaborar un cuento breve. pág 98,99.
7.
¿Qué palabras
forman un campo semántico? Saber reconocer las palabras que forman un campo
semántico pág 109.
8.
¿Qué son los
determinantes demostrativos? Formas. Saber que distancia indican y cuál es su
género y número. pág 110,11.
9.
Norma ortográfica
ga, go, gu, gue, gui, güe, güi pág 112,113.
10. ¿Cómo
describimos un objeto? Saber hacer la descripción de cualquier objeto. pág
114,115.
11. Dictado con las
normas estudiadas hasta ahora.
12. Repasar los ejercicios hechos en clase.