Este es el trabajo previsto para esta semana,
puede sufrir algún cambio. Consulta al final de cada día.
Todos
los días ESTUDIAREMOS
las asignaturas que nos toca para el día siguiente y haremos LOS EJERCICIOS que
no hayamos terminado en clase, consulta la libreta.
Luns 10-10-16
SOCIAIS: Estudiar T.1.todo. CONTROL HOXE.
GALEGO: Estud T.1, T.2 TODO. Facer pax 38(1)
PRÓXIMO CONTROL MARTES 18
PLÁSTICA: Finish Colourful Animals
MATEMÁTICAS: Estud. T.1, pag 16, Suma y resta llevando ( no seguimos procedimiento del libro).
Escribe las tablas del 2 y 3. Hacer pag
16(2,3,cálculo mental).
LENGUA CASTELLANA: Estud T.1, T.2. Hacer Comprensión lectora. Pasar a limpio en un folio la carta que le deberías hacer a un amigo. Traer mañana sin errores.
Martes
11-10-2016
NATURAIS: Estud. T.1. todo. Actividades repaso
blog. PRÓXIMO CONTROL JUEVES 13
REPASO NATURAIS T.1-
1.
Cales son as funcións vitais? pax 8
2.
Que nos permite a función de nutrición?
pax 8
3.
Que nos permite a función de
reprodución? pax 9
4.
Que nos permite a función de relación?
pax 9
5.
Como clasificamos os animais segundo a
súa alimentación? pax 8
6.
Como se alimentan as plantas? pax 8
7.
Diferenza entre animais e plantas? pax 8
8.
Que son animais ovíparos e vivíparos?
pax 9
9.
Como podemos clasificar os animais
segundo se teñen ou non ósos? pax 10
10.
Clasificar animais segundo sexan animais
vertebrados ou invertebrados pax 10
11.
Que son animais vertebrados? pax 10
12.
Cales son as características dos animais
vertebrados? pax 10
13.
Cales son os cinco grupos nos que se
dividen os animais vertebrados? pax 10
14.
Que son animais invertebrados? pax 11
15.
Cales son as características dos animais
invertebrados? pax 11
16.
Cales son os seis grupos nos que se
dividen os animais invertebrados? pax 11
17.
Cal é o grupo de invertebrados máis
abundante? pax 12
18.
Cales son as características dos
artrópodos? pax 12
19.
En que
grupos clasificamos os artrópodos? pax 12
20.
Características dos insectos. Indicar
nun debuxo como teñen dividido o seu corpo pax 12
21.
Características dos arácnidos. Indicar
nun debuxo como teñen dividido o seu corpo pax 13
22.
Características dos crustáceos. Indicar
nun debuxo como teñen dividido o seu corpo pax 13
23.
Explica as características das esponxas,
as medusas, os equinodermos, os vermes e os moluscos con exemplos. pax 14,15
GALEGO: Estud. T.1 e T.2 todo.Facer pax 38(2,3).
Repaso. PRÓXIMO CONTROL MARTES 18.
INGLÉS: Estud. T.1. Pupil´s book page -, Activity book pag-63,67,74,75
LENGUA CASTELLANA: Estud. T.1, T.2 pag 36 El verso y la rima. Copiar recuadro pag 36. Hacer pag 36 oral.
Elaborar un poema en grupo. Traer Carta compañero.
MATEMÁTICAS: Estud.T.1, todo.
PRÓXIMO CONTROL LUNES 17. Escribe las tablas del 4 y 5. Hacer pag 18(1,2,4,7).
Mércores
12-10-2016 FESTIVO O PILAR
LENGUA CASTELLANA.:
Estud. T.1. y T.2. Enviar la carta
MATEMÁTICAS: Estud. T.1,todo. PRÓXIMO CONTROL LUNES 17.
SOCIAIS: Estud. T
RELIXIÓN: Estud. T.
Xoves 6-10-2016
LENGUA
CASTELLANA:
Estud. T.1 y T.2. pag 32 La sílaba. Copiar recuadro pag 32. Hacer pag
33(6,3) Por grupos buscamos palabras agudas, llanas y esdrújulas(folio
giratorio).
MATEMÁTICAS: Estud. T.1, . Escribe las tablas 8 y 9. PRÓXIMO CONTROL LUNES 17. Escribe
las tablas 6 y 7. Hacer pag 19(9,13) Repaso divisiones Resolver: 513:5 y 427:6.
Recordar prueba de la resta.
GUIÓN DE MATEMÁTICAS
T.1
1.
Saber
que unidad de orden representan las cifras de un número. Dibujar un ábaco que
represente un número cualquiera y reconocer el valor que tiene cada una de sus
cifras. libro pag 8,9
2.
Valor
de las cifras de un número. Equivalencias entre las unidades de orden por ej: 2
DM=20 UM=200C
3.
Lectura
de números hasta las centenas de millar. apuntes pag 1
4.
Descomponer
un número en unidades de orden y en sumas, apuntes pag 1 y libro pag 10
5.
Saber
qué número representa un número descompuesto en unidades de orden o en sumas
para luego compararlo pag 11
6.
Ordenar
números de mayor a menor o al revés. pag 11
7.
Aproximar
o redondear un número a las decenas, centenas o unidades de millar. pag12
8.
La
suma y la resta con sus términos. Saber calcular un término que falte en una
suma o en una resta. Apuntes pag 3, libro pag 14,15
9.
Cálculo
mental: sumar o restar 10 a
un número pag 9,16
10.
Calcular
con paréntesis pag 17
11.
Cálculo:
sumar, restar, multiplicar y dividir por
una cifra.
12.
Problemas
variados
13.
Repasar
los ejercicios hechos en clase.
14.
Estudiar
las tablas de multiplicar.
INGLÉS: Estud. T.1. Pupil´s book page -, Activity book pag-74,75
NATUREZA: Estud. T.1.todo. CONTROL HOXE
GALEGO: Estud.
T.1 E T.2,todo, Facer pax 38(4) pax 39 (1,2,3 oral)
Venres
7-10-2016 Saída cultural ás 9:15 h
SOCIAIS:
Estudiar T.
GALEGO:
Estud. T.1,T.2. Repaso. PRÓXIMO CONTROL MARTES 18.
GUIÓN GALEGO T.1 e T.2
1.
Vocabulario
T.1 e T.2 pax 10,25,26.
2.
A
carta persoal. Partes que debe ter. Saber facer unha carta pax 16.
3.
A que
se chama orde alfabética? Saber as letras do alfabeto. Ordenar palabras
alfabeticamente. pax 17.
4.
Tipos
de comunicación. Saber recoñece situacións onde se produce comunicación e
indicar de que tipo.Pax 18,19.
5.
Que é
a sílaba? Como poden ser as palabras segundo o número de sílabas? Separar as
palabras en sílabas. Saber como separar as palabras ao final de liña de todas
as formas posibles. pax 20,21.
6.
Buscar
no dicionario unha palabra pax 33.
7.
Que é
unha palabra e unha oración? Ordenar as palabras para formar unha oración con
sentido pax 34,35.
8.
Tipos
de punto: recoñecelos e saber usalos. Distinguir os parágrafos dun texto. Pax
36,37.
9.
Lectura
e comprensión dun texto.
10. Ditado.
11. Repasar os exercicios feitos na clase.
MÚSICA: Estud.
apuntes pag 1 a 5, Posiciones de las notas en el pentagrama y en la flauta.
Hacer libro pag 13,14. Ensayar cun sombreiro de palla.
INGLÉS: Estud. T.1 Repaso con fotocopias.
PRÓXIMOS CONTROLES
·
SOCIAIS T.1: Luns 10
·
NATURAIS T.1: Jueves 13
·
MATEMÁTICAS T.1
: lunes 17
·
GALEGO T.1 e T.2: Martes 18.
·
LENGUA T.1 y T.2: Jueves 20.